Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds - opis gry
Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds to bijatyka stworzona przez Capcom przy współpracy z Eigting, wydana przez żółto-niebieskich w lutym 2011 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360.
Fabuła w Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds jest tylko pretekstem do skonfrontowania ze sobą bohaterów uniwersum Capacomu oraz Marvela. Doktor Doom (główny przeciwnik Fantastycznej Czwórki) postanowił zebrać największych złoczyńców uniwersum Marvela, a następnie połączyć siły z Albertem Weskerem (seria Resident Evil), by razem podpić oba światy, Marvela oraz Capcomu. Jednakże ich działania obudziły wielkie zagrożenie z kosmosu - samego Galactusa, pożeracza planet, który zamierza zniszczyć oba światy. Bohaterowie jednej i drugiej firmy muszą zjednoczyć siły, aby przeciwstawić się ogromnemu złu.
Każdy z graczy do walki wybiera trzech zawodników, definiując przy tym rodzaj wsprcia, jakiego udzielą będąc poza planszą. W trakcie walki sterujemy wprawdzie tylko jednym bohaterem, ale możemy przyzywać na pomoc partnerów z drużyny, a nawet zmienic główną postać na innego członka teamu. Poza czterema rodzajami ataku - lekkim, średnim, mocnym i specjalnym - gracz obsługuje także przyciski odpowiedzialne za pozostałych dwóch członków ekipy. Krótkie klepnięcie przywoła danego zawodnika na pomoc, natomiast dłuższe przytrzymanie oznacza tagową zmianę. Deweloper oddał do dyspozycji trzydzieści sześć postaci, czyli o dwadzieścia mniej niż miało to miejsce w poprzedniej odsłonie.
Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds działa na podrasowanym silniku MT Framework, na którym powstał również Street Fighter IV. MvC 3 wykonano techniką cel-shading, zachwycającą nie tylko samym stylem, ale też ogromną ilością detali, niezwykle żywym otoczeniem z dobrze dobraną paletą kolorów oraz całą gamę efektów specjalnych.
Komentarze (6)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych