Dead to Rights: Reckoning

Dead to Rights: Reckoning

5,9
20 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 5.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Namco Hometek
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.06.2005
Europa:
03.02.2006
Polska:
03.02.2006
Producent:
Namco Hometek
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
28.06.2005
Europa:
03.02.2006
Polska:
03.02.2006

Dead to Rights: Reckoning - opis gry

Dead to Rights: Reckoning to strzelanina widziana z perspektywy trzeciej osoby wydana przez Namco na konsolkę PlayStation Portable 28 czerwca 2005 roku. Tytuł ten jest prequelem Dead to Rights II.

Fabuła w Dead to Rights: Reckoning nie należy do skomplikowanych. Głównym postawionym przed nami zadaniem jest odbicie z rąk porywaczy córki wysoko postawionego senatora. Nasz bohater, a jest nim były policjant Jack Slate, ma za zadanie nie przebierać w środkach i po trupach dojść do celu. W wyznaczonej misji wspomaga go jego czworonożny partner - Shadow.

Dalsza część tekstu pod wideo
 
Zabawa polega przede wszystkim na bieganiu i strzelaniu do wszystkiego, co się rusza. Jack Slate posiada sporo umiejętności, zaczynając od świetnego posługiwania się praktycznie każdą bronią, kończąc na wykonywaniu efektownych skoków w bullet-time, niczym Max Pain z parą rewolwerów w dłoniach. W każdej miejscówce jest sporo adwersarzy, a zabić ich można dzięki licznym broniom zagłady zaimplementowanym w grze. Do dyspozycji są między innymi rewolwery, shotguny, karabiny czy pistolety z tłumikiem. 
 
Protagonista będąc w zwarciu z przeciwnikiem potrafi go bezproblemowo rozbroić i zastrzelić przy pomocy jego własnego pistoletu, co obrazuje za każdym razem efektowna scenka. Rozgrywka jest dynamiczna lecz oponenci nie posiadają wygórowanego SI, bowiem nie korzystają z osłon, jakie daje im dany poziom. W eliminacji gangsterów wspomaga nas husky głównego bohatera, który potrafi namierzoną osobę po prostu zagryźć, a potem wrócić poza ekran gry. Po napełnieniu się specjalnego paska podopieczny ponownie może wykonać egzekucję. Ponadto pies ma swój udział w miejscach, gdzie Jack Slate zwyczajnie się nie zmieści i tym samym pomaga mu przebrnąć przez poziom. Na końcu niektórych poziomów znajduje się boss, którego trzeba pokonać. Podobnie jak u pomocników, jego działania nie posiadają wyszukanych algorytmów i w głównej mierze sprowadzają się do biegania oraz strzelania.
 
Zaimplementowana kamera nie spełnia dobrze swojej roli, gdyż zdarza się jej pokazywać nie ten kadr, co trzeba. Mimo dobrej oprawy gra zebrała  bardzo przeciętne noty, a kolejnym aspektem, na który narzekano była pewna powtarzalność poziomów i prostota rozgrywki. Dead to Rights: Reckoning posiada opcję zabawy w trybie dla wielu graczy, co przypomina tryb Deathmatch znany z innych gier.

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper