Fallout 4: Far Harbor - opis gry
Fallout 4: Far Harbor to trzecie rozszerzenie do gry Fallout 4. Podobnie jak w przypadku ‘podstawki’ i pozostałych dlc, za produkcję odpowiadała Bethesda. Far Harbor było dostępne na komputerach osobistych oraz na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Far Harbor to, jak zapewniali przed wydaniem dodatku jego twórcy, największa lokacja stworzona przez Bethesdę na użytek dodatku (większa niż Shivering Isles z Obliviona). Jest to skalista, trudna dostępna wyspa leżąca u wybrzeży stanu Maine. Nasza postać trafia tam po otrzymaniu zlecenia od Agencji Detektywistycznej Valentine’a. Mamy znaleźć pewną młodą kobietę oraz ukrytą kolonię syntków. Wkrótce trafiamy w samo centrum konfliktu między syntkami właśnie, Dziećmi Atomu mającymi siedzibę w starej bazie okrętów podwodnych oraz mieszkańcami wysypy, którzy, mówiąc eufemistycznie, niezbyt przepadają za obcymi. Samo Far Harbor to swoją drogą miejsce całkowicie skażone.
Trzeci dodatek do Fallout 4 wprowadza o wiele więcej contentu niż Wasteland Workshop, który przyjęty był raczej chłodno. Dodatek oferuje zawartość nawet na dwadzieścia (i więcej) godzin, choć główny wątek można przejść o wiele szybciej. Nasza postać może zacząć pomagać którejkolwiek ze wspomnianych powyżej stron sporu. Poznamy dzięki temu sporo nowych NPC-ów i podejmiemy wiele ważkich wyborów.
Nowa lokacja to nie wszystko. Pojawiają się też nowe potwory, jak mgielny pełzacz wyposażony w parę szczypiec, oraz zanęcacz czyhający tuż pod powierzchnią wody (wabiący swoje ofiary przynętą w kształcie kwiatu), a także wyposażenie (karabin z dźwignią, wielorybniczy miotacz harpunów, hak na kiju, hak na mięso i karabin radowy), w tym pancerz, oraz nowy towarzysz, Longfellow.
Pojawia się też patent z podstawki, czyli rozbudowywanie osady, ale najpierw musimy zdobyć zaufanie mieszkańców Far Harbor.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych