James Bond Jr. - opis gry
James Bond Jr. to gra zręcznościowa wyprodukowana przez Eurocom i wydana przez THQ. Tytuł ukazał się na NES-ie i SNES-ie, lecz były to dwie różne gry tylko opierające się na podobnych założeniach. Produkcja powstała na podstawie serialu animowanego.
Gry posiadają inne wątki fabularne. Na NES-ie zadaniem Bonda juniora jest odnalezienie zaginionych agentów. Pierwsza jego misja rozgrywa się w podziemnym kompleksie rakietowym gdzie prowadzi trop. Na SNES-ie bratanek Bonda musi z kolei powstrzymać organizację S.C.U.M., która wykrada artefakty mające je dać władzę nad światem.
Gameplay obu gier opiera się w zasadzie na podobnych założeniach, choć dodać warto, iż wersja SNES-owa większy nacisk kładzie na akcję. Na NES-ie mamy wprawdzie do czynienia z tytułem zręcznościowym, ale nasze zadanie nie ogranicza się po prostu do przebicia z jednego końca planszy na drugi. Jako junior musimy eksplorować odwiedzane miejscówki i od czasu do czasu także rozwiązywać zagadki. Dla przykład pierwsza misja w podziemnym kompleksie rakietowym wymaga odnalezienia bomb i ich rozbrojenia. Na zrealizowanie tej wytycznej mamy 45 minut. W drugiej misji jest podobnie, z tym że teraz trzeba znaleźć sześć sejfów i kody, które pozwolą je otworzyć. Wyrobić należy się w 25 minut. Bond ma kilka broni pozwalających radzić sobie z nieprzyjaciółmi. Standardowo jest to pistolet, ale później dochodzą też inne pukawki.
Na SNES-e do przejścia mamy sześć poziomów - trzy podczas których kierujemy pojazdami (samolot, helikopter, łódź) i trzy skupiające się na eksploracji. Junior w ich trakcie rozprawia się z przeciwnikami za pomocą własnych pięści lub znaleźnych broni/przedmiotów. Np. podczas levelu w majańskiej świątyni używa fletu, by zahipnotyzować węże.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych