King's Field II (aka King's Field III)

King's Field II (aka King's Field III)

6,8
6 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
From Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
21.06.1996
Producent:
From Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
21.06.1996

King's Field II (aka King's Field III) - opis gry

King’s Field II to gra RPG z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio From Software i wydana przez ASCII Entertainment. Tytuł, wbrew temu co sugeruje numeracja, był trzecią, a nie drugą odsłoną serii King’s Field (powodem tego stanu rzeczy było nie wydanie ‘jedynki’ poza Japonią). Zlokalizowana wersja gry nie trafiła do Europy.

Akcja trzeciej części King’s Field toczy się piętnaście lat po wydarzeniach przedstawionych w ‘dwójce’. Znów źle się dzieje w królestwie Verdite. Moonlight Sword ponownie znika w tajemniczych okolicznościach, a król zostaje opętany przez siły zła. My wcielamy się w tutaj Lyle’a, syna władcy, który wyrusza w podróż mającą na celu zdobycie czterech magicznych mocy i przywrócenie porządku w państwie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka nie uległa znaczącym zmianom - nasze zadanie w trzeciej części King’s Field nadal polega na przedzieraniu się przez rozmaite niegościnne miejsca. Struktura gameplayu jest podobna - eksplorując kolejne lokacje zdobywamy klucze pozwalające kontynuować zmagania i w efekcie zmierzać do wyznaczonego przez fabułę celu. W odróżnieniu od poprzedników gra oferuje większe lokacje, choć tym razem poczucie klaustrofobii łagodzi większa liczba ‘otwartych’ lokacji. Nie jest też ona tak otwarta. O ile w ‘dwójce’ mogliśmy dostać się do jakiegoś miejsca podążając różnymi ścieżkami, tutaj używamy wyznaczonych dróg.

System walki także nie wprowadził rewolucyjnych zmian. Pojedynki odbywają się w czasie rzeczywistym. Pewnym novum jest to, że możemy przeciwnika wybić z rytmu jeśli wyprowadzony cios jest wystarczająco mocny. Drugi świeży patent to osobne levele dla różnych rodzajów magii.

Jeszcze jedną rzeczą godną odnotowania są klucze, które mogą otwierać nie tylko drzwi, ale również pojemniki z przedmiotami. Jest tylko jeden szkopuł - po jednokrotnym użyciu przepadają one na zawsze. Przez nieuwagę może się więc zdarzyć, iż stracimy klucz do otwarcia drzwi i w konsekwencji będziemy musieli wgrywać save.

Wideo - King's Field II (aka King's Field III)

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper