Threads of Fate

Threads of Fate

6,7
32 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 6.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Co., Ltd.
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
15.5 godzin
Premiery
Świat:
10.10.1999
Producent:
Square Co., Ltd.
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
15.5 godzin
Premiery
Świat:
10.10.1999

Threads of Fate - opis gry

Threads of Fate jest grą zręcznościową z elementami RPG, wyprodukowaną i wydaną przez Squaresoft w 1999 roku. Tytuł uchodzi za duchowego spadkobiercę Brave Fencer Musashi

Threads of Fate można określić jako interesujące połączenie gry (j)RPG, tytułów spod szyldu The Legend of Zelda i dungeon crawlera. Produkcja Square zapożycza szczątkowe elementy RPG-ów (statystyki), pozwalając na eksplorację lochów, w których niejednokrotnie trochę musimy pogłówkować, by poczynić postępy. Twórcy dodali nawet bazę wypadową w postaci miasteczka do którego przybywa dwója głównych bohaterów na początku przygody. Co warto przy tej okazji podkreślić, w każdym momencie zmagań możemy tam wrócić, by uzupełnić zapasy niezbędnych przedmiotów.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Jak wspomnieliśmy, Threads of Fate pozwala nam się wcielić w jedną z dwóch postaci. Do wyboru są Rue oraz Mint. Oboje mają wspólny cel - odnaleźć artefakt o potężnej mocy zwany po prostu “reliktem”. Rue ma tajemniczą przeszłość i pragnie go zdobyć, by przywrócić do życia swoją przyjaciółkę zabitą przez niejakiego Doll Mastera. Mint jest z kolei narwaną młodocianą księżniczką, która chce odbić tron swojej wrednej siostrze. Ich historie są bardzo podobne, ale nie można powiedzieć, że się przeplatają - pokazują raczej alternatywną wersję wydarzeń. Przejście obu scenariuszy jest jednak niezbędne, jeśli chcemy poznać prawdziwe zakończenie historii.

 

Threads of Fate nie należy wprawdzie do najwybitniejszych dzieł dawnego Square, choć to nie przeszkodziło, by gra dorobiła się oddanej grupki fanów. Fabuła wbrew pozorom może zaciekawić, dobra jest reżyseria cut-scenek. Bohaterowie posiadają unikalne umiejętności (Rue może się transformować w pokonanych przeciwników, a Mint używać magii), co dodaje trochę urozmaicenia do rozgrywki. Wadą może być po latach level-design i grafika przypominająca pionierskie czasy 3D. Nie najdłuższe są poza tym poszczególne scenariusze - na zaliczenie jednego wystarczy nam raptem kilka godzin czasu.

Wideo - Threads of Fate

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper