Riff: Everyday Shooter - opis gry
Riff: Everyday Shooter to gra z gatunku shoot’em-up (shmup) wyprodukowana przez niezależne studio Queasy Games i wydana w cyfrowej dystrybucji przez Sony Computer Entertainment. Tytuł ukazał się na PC, PSP i PlayStation 3.
Riff: Everyday Shooter oferuje kilka trybów rozgrywki. W Normal Play gracz steruje punktem próbując przebić się przez osiem poziomów, lecz w przeciwieństwie do wielu innych shmupów tutaj można poruszać się w każdym kierunku. Każdy level to nowi przeciwnicy i inne zasady nabijanie chainów, co wymaga od gracza większego zaangażowania polegającego na obserwacji otoczenia. Rozwiązaniem, które wyróżnia produkcję Queasy Games, to także możliwość tworzenia muzyki poprzez interakcję z otoczeniem, np. w zależności od typu zestrzelonego przeciwnika jesteśmy ‘nagradzani’ innym dźwiękiem (nie brakuje tu jednak 'zwykłych' kawałków przygrywających w tle).
Kolejne tryby oraz usprawnienia odblokowuje się zdobywając punkty w Normal Play. Kupić możemy np. Shuffle Mode, który przestawia kolejność poziomów (z wyjątkiem ostatniego), a także rozmaite graficzne filtry czy opcję ustawienia dowolnej liczby żyć. Po zaliczeniu głównego wariantu zabawy pojawia się Travel Mode, gdzie zaliczone wcześniej plansze można przechodzić bezstresowo, tzn. będąc nieśmiertelnym. Sęk tylko w tym, że zdobyte w ten sposób punkty nie są do niczego przydatne.
Dla osób chcących np. odprężyć się na chwilę przygotowano jeszcze Single Play. Gracz wybiera w nim jeden poziom, który ma ochotę przejść.
Riff: Everyday Shooter zbierał w momencie premiery bardzo przyzwoite noty. Produkcja Queasy Games uchodzi powszechnie za jednego z prekursorów gier indie na konsolach.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych