Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon

Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon

8,3
4 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 8.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
23.10.2008
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
23.10.2008

Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon - opis gry

Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon to japońska gra action-RPG wyprodukowana i wydana przez Atlus na PlayStation 2. Tytuł, w odróżnieniu od pierwowzoru, nie ukazał się oficjalnie w Europie.

Głównym bohaterem gry jest Raidou Kuzunoha XIV, przyzywacz demonów, który prowadzi agencję detektywistyczną. Akcja dzieje się na początku lat 30-ych XX wieku w Japonii, gdzie wydłużyła się trochę epoka Taisho. Punktem wyjścia dla historii jest pojawienie się kobiety, córki ministra finansów, która poszukuje mężczyzny o imieniu Dahn…

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytuł znacząco odbiega od pozostałych odsłon sztandarowego cyklu Atlusa. Podczas rozgrywki Raidou i jego pomocnik Gouto mogą przeczesywać dostępne miejscówki w poszukiwaniu śladów rzucających nowe światło na sprawy, które prowadzą. Walki są tutaj bardziej dynamiczne niż w głównych odsłonach Shin Megami Tensei. Główny bohater może posługiwać się mieczem lub gnatem - każda z tych broni ma nieco inne właściwości. Może też blokować uderzenia przeciwników, co redukuje obrażenia.

Najważniejszym elementem systemu walki jest jednak wykorzystywanie demonów. Raidou może je skaptować negocjując (lub przekupując), czyli skorzystać ze sposobu, z którego znana jest seria SMT. Rozwiązanie to, choć tradycyjne, różni się jednak od werbowania potworów przedstawionego w poprzedniej części. W trakcie pojedynków towarzyszy nam dwóch podopiecznych. Poszczególne demony posiadają różne unikalne dla siebie zdolności, które możemy rozwijać wygrywając kolejne pojedynki.

Duże znaczenie ma w tym wszystkim MAG. Jest to parametr, który decyduje o wykorzystaniu umiejętności demonów. Aby go nabić należy pokonać przeciwnika (mniej wskazane) lub uderzać w jego słaby punkt. Ten drugi sposób nagradzany jest większą ilością MAG.

Poza pojedynkami demony mogą pomóc nam podczas śledztwa, np. przemienić się w kogoś lub czytać w cudzych myślach. Podobnie jak w innych Megatenach, istnieje możliwość fuzji podopiecznych, by stworzyć potężniejszego demona. Raidou jest w stanie również składać w ofierze potwory (dla podbicia statystyk) albo tworzyć nowe miecze.

Wideo - Shin Megami Tensei: Devil Summoner 2: Raidou Kuzunoha vs. King Abaddon

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper