Spear of Destiny - opis gry
Spear of Destiny (właściwie Wolfenstein 3D: Spear of Destiny) to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez id Software przy wsparciu FormGen i wydana przez FormGen 2 września 1992 na MS-DOS w USA i w 1993 w Europie.
Produkcja nie zmienia założeń wersji podstawowej, czyli jest to strzelanina FPP, gdzie akcja wyraźnie dominuje nad opowieścią. Gracz będzie przemierzał zatem korytarzowe lokacje szukając sekretów czy walcząc z przeciwnikami. Tym razem deweloper zdecydował się na rezygnację z podziału na epizody, a ponadto pojawiają się nowi przeciwnicy. Gracz z tą produkcją może zapoznać się jedynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza.
W ramach fabuły opowiedziana jest historia amerykańskiego agenta z polskimi korzeniami, B.J. Blazkowicza, która umiejscowiona jest między drugim a trzecim epizodem Wolfenstein 3D, Wyrusza on do znajdującego się na terenach III Rzeszy zamku celem zdobycia "Spear of Destiny", która to została wykradziona z Luwru. Krąży opinia, według której osoba posiadająca go jest niezwyciężona - tak więc zdobycie go jest kluczowe, by Alianci mogli wybrać.
Produkcja doczekała się dwóch dodatków - "Return to Danger" oraz "Ultimate Challenge".
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych