Corvo w Dishonored II przemówi legendarnym głosem Garretta z serii Thief

W nasz bohater nie odezwał się ani razu. Tym razem jednak obie grywalne postaci (Corvo i Emily) mają rozmawiać i rzucać swoje spostrzeżenia w trakcie gry. Wybór padł na Stephena Russela!
Corvo Attano powróci w jako jedna z dwóch grywalnych postaci. W jego rolę wcieli się aktor Stephen Russell, legendarny głos Garretta z serii Thief (starej, dobrej trylogii) oraz m. in. Nicka Valentine'a i Codswortha z gry . Dyrektor kreatywny gry Harvey Smith przedstawił wybór w ten sposób:
W pierwszej części Corvo był niemy. Raphael Colantonio [założyciel studia Arkane i współtwórca serii Dishonored - przyp. red.] i ja zawsze wiedzieliśmy, że jeśli Corvo kiedykolwiek przemówi, będziemy potrzebowali odpowiedniego aktora. Marzyliśmy, by powierzyć to zadanie Stephenowi Russellowi, który wcielił się w Garretta w oryginalnych grach z serii Thief. Uwielbiamy aktorstwo Stephena, jego powagę. Stephen jest uosobieniem tego, czego potrzebujemy w Dishonored 2 – kozackiego zabijaki, człowieka, który wiele już widział, ale nie jest jednowymiarowy, lecz wręcz przeciwnie – bardzo refleksyjny. Uduchowiony i zaradny. Taki jest nasz Corvo.




Sam Stephen Russel widzi wspólne cechy Garretta
To, że Corvo w poprzedniej grze się nie odzywał, stanowiło interesujący szczegół, ale podczas pracy zupełnie o tym nie myślałem. Za to jego bogata przeszłość pomogła mi w podjęciu wielu decyzji przed rozpoczęciem sesji nagraniowych.
Sam nie jestem już młodzieniaszkiem, więc starzenie się i zmęczenie światem nie są mi aż tak obce. To raczej część związana z byciem niesamowitym skrytobójcą wymagała od nas odrobinę więcej wysiłku. [...] Myślę, że w każdym z nas jest odrobina Corvo czy odrobina Garretta. Corvo to osoba, która tworzy swoje własne zasady, a jednocześnie ma bardzo jasne poczucie honoru, sprawiedliwości oraz obowiązku i swojego miejsca na świecie.
A co w kwestii relacji Corvo i Emily?
To związek łączący ojca z córką – najsilniejsza z istniejących więzi. Emily motywuje Corvo do działania – on robi wszystko z miłości do niej i po to, by oddać jej to, co utraciła. Właśnie do tego wszystko się sprowadza.
Też jestem ojcem, więc bardzo dobrze znam te uczucia. Nic nie powstrzyma rodzica, którego dziecku grozi niebezpieczeństwo.
Cały wywiad znajdziecie na oficjalnej stronie Bethesdy.
Premiera gry zaplanowana została na ten miesiąc, już 11 listopada.