Jak prezentuje się mapa The Last Guardian z lotu ptaka?

Trzeba przyznać, że Fumito Ueda jest dość znany z całkiem przemyślanego projektu świata. Nie inaczej jest w , przy którym, dzięki fanom, możemy ujrzeć mapę z zupełnie innej perspektywy - lotu ptaka.
W graczowi przyjdzie przemierzać lokację, którą określa się w grze jako "Gniazdo". Jak szybko zaobserwujemy na zamieszczonej mapie, gniazdo ma dość logiczną konstrukcję i progres, który odzwierciedla, jak w rzeczywistości cała lokacja wygląda.
Z innych ciekawostek warto wymienić, że sam etap odzwierciedla dość interesujące podejście do projektowania map, mogliśmy je ujrzeć chociażby w... Dark Souls. Całość opiera się o kilka elementów, przede wszystkim droga formuje się w okręgi, przy czym co jakiś czas następuje podwyższenie, a potem obniżenie poziomu. Takie podejście do projektowania map zapewnia dość swobodną możliwość ukrywania różnych niespodzianek, a zarazem cały czas zapewnia graczowi odrobinę satysfakcji z postępu w grze, gdyż czujemy, że wspinamy się do góry, aniżeli idziemy prosto.




Mapa #1
Mapa #2