System walki w Afterfall: Insanity

Gry
731V
System walki w Afterfall: Insanity
Bartosz Dawidowski | 09.12.2011, 09:54

W Sieci pojawiły się kolejne materiały promocyjne z polskiej, post-apokaliptycznej przygody. Posłuchamy m.in. o implementacji systemu "strachu i adrenaliny" w Afterfall: Insanity.

W Sieci pojawiły się kolejne materiały promocyjne z polskiej, post-apokaliptycznej przygody. Posłuchamy m.in. o implementacji systemu "strachu i adrenaliny" w Afterfall: Insanity.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Deweloper Afterfall: Insanity postawił przede wszystkim na walkę na bliskim dystansie, a nie na naparzanie z broni białej z większej odległości. W grze znajduje się nawet prosty system bloków i uników. Zobaczcie jak to działa na poniższym filmiku, z komentarzem twórców.

 





Rzućcie też okiem na klimatyczny teaser, który towarzyszył pecetowej premierze.

 





Gra powinna pojawić się na konsolach w pierwszej połowie 2012 roku.

Źródło: własne

Ktory rok byl lepszy pod wzgledem gier ?

1999
32%
2009
32%
Pokaż wyniki Głosów: 32

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper