Dying Light: Bad Blood już na Steam. Techland reklamuje krwawe Battle Royale

Gatunek Battle Royale aktualnie jest na tak wysokiej fali, że wcale nie dziwi fakt, że kolejne firmy próbują dołożyć do niego swoją cegiełkę. Tym razem chodzi o nasz rodzimy Techland, który reklamuje Dying Light: Bad Blood.
Techland przygotował specjalny zwiastun z okazji wejścia Dying Light: Bad Blood do fazy Wczesnego Dostępu na Steam.
Produkcję można już nabyć w edycji Founders Pack (pakiet zapewnia dostęp do rzadkich przedmiotów, waluty z gry) na Steam za 59,99 zł. Po pobraniu gry można przystąpić do rozrywki we wczesnym dostępie.




Jak długo tytuł znajdować się będzie we wczesnym dostępie? Ok. 4-6 miesięcy, bo premiera (na PC, PS4 i XOne) planowana jest na sam koniec 2018 lub początek 2019 r.
Warto w tym miejscu podkreślić, że Dying Light: Bad Blood będzie dostępne w modelu free-to-play po wyjściu z Wczesnego Dostępu.