ReShade z nową wersją. Jest wsparcie dla DirectX 12.

ReShade, znane narzędzie PC-towców pozwalające z gier wyciskać jeszcze lepszą grafikę, doczekało się nowej wersji. A w niej długo wyczekiwane wsparcie dla DirectX 12.
Większość zaawansowanych użytkowników PC, którzy grają w gry, korzysta z ReShade, aplikacji pozwalającej manipulować wyglądem gry, implementując dodatkowe efekty graficzne, zmieniając kolorystykę, poprawiając kontrast, a ostatnio nawet implementować substytut ray tracingu.
Sword and Fairy 7 pokazuje upiększoną grafikę. Chiński RPG skorzysta z ray tracingu




Do tej pory ReShade nie było kompatybilne z grami korzystającymi z bibliotek DirectX 12, ale po aktualizacji do wersji 4.3 to się zmienia. I choć deweloperzy zaznaczają, że to jeszcze nie jest pełne wsparcie (nie działa m.in. dostęp do bufora głębi), to wkrótce wszystkie niedociągnięcia zostaną naprawione.
Co prócz tego? W D3D9 pojawiła się nowa opcja dostępu do bufora głębi, poprawki w grach korzystających z OpenGL, a do tego mnóstwo poprawionych błędów związanych z obsługą programu, interfejsem, skryptami i wieloma innymi rzeczami. Pełną listę z dokładną rozpiską poprawionych rzeczy znajdziecie tutaj.
ReShade w wersji 4.3 pobierzecie za to z tego miejsca. Co potrafi wycisnąć ReShade zobaczycie chociażby tutaj: