The Outer Worlds zostało opóźnione z ważnych przyczyn. Zespół ma dość wyrażanego przez graczy zdania
Obsidian Entertainment potrafi kreować żyjące i wielkie światy, jak na studio ze światowej czołówki branży gier wideo przystało. Niestety, zawsze posiadały one ten sam problem.
Choć błędy to w tytułach z otwartym światem coś zupełnie naturalnego, to jednak gry od Obsidian Entertaiment, przez lata nie miały sobie równych. Taki Fallout: New Vegas błędami w zasadzie był naszpikowany od pierwszych momentów, a bugi nie kończyły się na tych, z gatunku "śmiesznych", lecz potrafił wchłonąć na zapis rozgrywki, co po 200 godzinach rozgrywki mogło zirytować.
W rozmowie z redakcją portalu VGC, Megan Starks, będąca projektantką narracyjną w szeregach developera poinformowała, że nachodząca premiera The Outer Worlds, jest traktowana przez studio jako szansa na oderwanie sobie metki twórców, którzy nie dopracowują gier. Jak możemy się dowiedzieć, powodem opóźnienia premiery byłe eliminacja wszystkich możliwych problemów i doprowadzenie gry do perfekcji. Jeśli wierzyć słowom Starks, na ostatni etap poświęcono już wiele miesięcy ciężkiej pracy.
Efekty tych wszystkich, dobrze brzmiących zapewnień ujrzymy 25 października.
Warto się także zainteresować: