El Camino: Film Breaking Bad z wielką popularnością. Pierwsze wyniki potwierdzają siłę serii
Przejęcie „El Camino: Film Breaking Bad” przez Netflix okazało się strzałem w dziesiątkę. Produkcja cieszy się wielką popularnością, która potwierdza, że widzowie są żądni kolejnych projektów z tej serii.
Twórcy „El Camino: Film Breaking Bad” ukryli przed światem prace na planie, a następnie zdecydowali się wrzucić swoją przygodę na Netflix. Platforma już teraz może mówić o sukcesie, ponieważ pierwsze wyniki są wyjątkowo dobre.
Film został udostępniony w ubiegły piątek i według analityków z firmy NIelsen aż 8,2 mln widzów z USA zdecydowało się włączyć nową historię. Około 40% z tego rezultatu (2,65 mln) zobaczyło produkcję pierwszego dnia i 36% widzów stanowiło osoby w przedziale wiekowym 18-34. Przez pierwsze trzy dni przygoda cieszyła się średnim wynikiem ponad 6,5 mln widzów.
Jesse Pinkmanem nie przekonał do siebie wszystkich fanów „Breaking Bad”, bo jego opowieść wciąż zbiera mieszane opinie, ale jak widać uniwersum nie może raczej narzekać na brak zainteresowania.
Jestem w sumie przekonany, że nowy serial mógłby zostać bardzo ciepło przyjęty przez szeroką publikę i nawet jeśli twórcy nie chcą kontynuować wydarzeń to może przynajmniej... Porządny spin-off?
Na naszym serwisie polecamy również: