Red Dead Redemption 2 na PC bez ray tracingu. NVIDIA wyjaśnia zamieszanie
Niestety, jak przekazała NVIDIA, przypuszczenia odnośnie do implementacji wsparcia ray tracingu w Red Dead Redemption 2 okazały się błędne.
Informacje o pojawieniu się Red Dead Redemption 2 w wersji na PC zostały przyjęte niezwykle ciepło. Nie można się temu dziwić, albowiem gracze czekali na to bardzo długo. Jak wiemy, gra otrzyma mnóstwo różnych ulepszeń i urozmaiceń, gdy trafi na nową platformę. Wśród nich nie będzie jednak jednej- śledzenia promieni.
Kilka dni temu, na Twitterze firmy NVIDIA, pojawiły się zrzuty ekranu z gry w jakości 4K. Wszystkie okraszono logiem "GeForce RTX". Bardzo prawdopodobne wydało się wtedy, iż ma to związek z implementacją funkcji ray tracingu, o czym dla Was napisaliśmy. Ku rozczarowaniu- okazało się to nieprawdą.
NVIDIA naprostowała niejasności i zdradziła, iż logo jest zaledwie nawiązaniem do serii "GeForce RTX 20", a sama gra nie będzie miała ray tracingu. Fani nie przyjęli informacji pozytywnie, choć trzeba przyznać, że i bez tej funkcji, projekt prezentuje się zdecydowanie ponadprzeciętnie.
Just a heads up to avoid confusion - the GeForce RTX logo here references our GeForce RTX 20 series products. Red Dead Redemption 2 does not have ray tracing.
— NVIDIA GeForce (@NVIDIAGeForce) October 31, 2019
Sprawdź więcej wiadomości o tym tytule:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.