Red Dead Redemption 2. Rockstar ciągle walczy z zawieszaniem na PC
Red Dead Redemption 2 wyszło na PC w stanie dalekim od ideału, ale Rockstar na szczęście szybko zabrał się do naprawiania swojej produkcji.
Wydawało się, że już ostatni patch do Red Dead Redemption 2, z 19 listopada, rozwiązał problemy techniczne wersji pecetowej gry. Okazuje się jednak, że Rockstar nie skończył jeszcze roboty nad poprawianiem swojego dzieła w wersji PC.
Po aktualizacji sprzed tygodnia, która zajmowała 2,9 GB i przede wszystkim rozwiązywała problemy, które zgłaszali posiadacze PC z procesorami 4 i 6-rdzeniowymi, dostaliśmy kolejną łatkę - tym razem oznaczoną kodem 1.14.1. Aktualizacja wprowadza poprawki przede wszystkim w obszarze działania DirectX 12 oraz Vulkan. Rockstar skupiło się głównie na walce z zawieszaniem gry na PC w różnych konfiguracjach i sytuacjach.
Zmiany w patchu 1.14.1 do Red Dead Redemption 2
- Naprawiono zawieszanie gry przy zmianie ustawień audio
- Naprawiono zawieszanie przy przełączaniu między Vulkan i DX12.
- Naprawiono zawieszanie przy docieraniu do granicy VRAM.
- Naprawiono zawieszanie podczas loadingów w trybie fabularnym i Red Dead Online.
- Naprawiono zawieszanie przy próbie wychodzenia z gry.
- Naprawiono zawieszanie przy przechodzeniu między trybem fabularnym a Red Dead Online.
- Naprawiono sporadyczne zawieszanie gameplayu przy korzystaniu z DirectX 12.
- Naprawiono problemy występujące przy niektórych konfiguracjach kart graficznych.
- Naprawiono zawieszanie przy wchodzeniu do trybu Foto.
- Naprawiono problemy z graniem przy użyciu klawiatury i myszki.
Warto sprawdzić:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.