Death Stranding na PC uwolniło się od „ograniczeń aktualnej generacji”. Gra zapewni „oryginalną wizję” Kojimy
Death Stranding dorobiło się premierowego zwiastuna, a Yoji Shinkawa z Kojima Productions postanowił wypowiedzieć się na temat produkcji. Zdaniem dyrektora artystycznego gry, zainteresowani gracze na PC otrzymają wyjątkowe doświadczenie.
Yoji Shinkawa podczas rozmowy z Geoffem Keighleyem postanowił w ciekawy sposób porównać Death Stranding w wersji na PC do edycji z PlayStation 4. Kojima Productions spędziło sporo czasu, by zadbać o dopracowanie rozgrywki na komputerach osobistych i wsparcie ultraszerokich monitorów (21:9) ma zaoferować zupełnie nowe doświadczenie.
Dyrektor artystyczny podkreślił, że szeroki ekran jest dostępny nawet w przerywnikach filmowych i wykorzystał ciekawe porównanie, które jest teraz szeroko komentowane przez wielu graczy. Jego zdaniem w przypadku Death Stranding na PS4 otrzymaliśmy wrażenia podobne do oglądania serialu na TV, ale już opowieść Kojimy na PC to coś podobnego do „oglądania filmu w kinie”.
Trzeba jednak podkreślić, że Death Stranding na PC zaoferuje płynne 60 klatek na sekundę i jest to „oryginalna wizja gry”, ponieważ tytuł był właśnie tworzony dla przynajmniej takiej płynności. Autorzy musieli ograniczyć liczbę fps-ów do 30 ze względu na PlayStation 4, ale teraz gracze otrzymają możliwość rozgrywki nawet w ponad 100 klatkach.
Digital Foundry podkreśla, że Kojiima Productions dostarczyło port, który „całkowicie uwalnia ” Death Stranding od ograniczeń ery konsol aktualnej generacji. Tytuł ma wyglądać na PC świetnie – skalowanie jest tak dobre, że podobne wrażenia moglibyśmy otrzymać na PlayStation 5, ale deweloperzy skupili się aktualnie wyłącznie na PC i nie chcą mówić o konsoli nowej generacji od Sony.
Sprawdźcie również premierowy zwiastun: