Cyberpunk 2077 zapewni ruchomy system dialogów. Będziemy reagować na zachowania NPC
W najnowszym numerze Official PlayStation Magazine pojawił się fragment, który zdradził trochę na temat tego, jak będzie wyglądał system dialogów w wyczekiwanej grze od CD Projekt RED.
Cyberpunk 2077 to prawdopodobnie najbardziej wyczekiwana z zapowiedzianych gier przez lwią cześć graczy. Projekt jest niestety mocno obsuwany i wpływa na to cała masa czynników. Obecnie fani czekają na kolejną edycję Night City Wire, gdzie prawdopodobnie dostaniemy świeżą garść wiadomości o tytule.
I choć w ostatnich dniach pojawiały się informacje traktujące o tym, że z gry znika coraz więcej elementów, które były promowane, wreszcie przyszedł czas, aby nieco przełamać tę złą passę. Dowiedzieliśmy się o aspekcie, który pojawi się w grze, a nie zostanie z niego usunięty.
Mowa o szczegółach na temat systemu dialogów, które zostały przekazane za pośrednictwem Official PlayStation Magazine. Dowiadujemy się bowiem, że podczas sekwencji dialogowych bohater będzie mógł się swobodnie rozglądać. Dla przykładu, gdy będziemy prowadzić rozmowy z przestępcami, obserwacja ruchów ich ciał pozwoli nam przeciwdziałać ewentualnemu niebezpieczeństwu. Zwrócenie uwagi na takie działania może pomóc we wczesnej identyfikacji oznak zagrożenia.
Będzie można dzięki temu przechylić szalę na naszą korzyść - mówi się o tym, że będziemy mogli zaobserwować niewerbalne oznaki zdenerwowania rozmówcy. I trzeba przyznać, że brzmi to genialnie. Choć obserwacja otoczenia była już wcześniej dostępna, to tu zdaje się rozwinięta na jeszcze wyższy poziom.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.