3D w Gran Turismo 5 już od dwóch lat
Po ogłoszeniu daty premiery Gran Tursimo 5, oraz zapowiedzi edycji kolekcjonerskiej gry, kampania promocyjna nie zwalnia. W Sieci pojawił się nowy trailer, a Kazunori Yamauchi zdecydował się udzielić kolejnego wywiadu. Co tym razem ma nam do przekazania?
Po ogłoszeniu daty premiery Gran Tursimo 5, oraz zapowiedzi edycji kolekcjonerskiej gry, kampania promocyjna nie zwalnia. W Sieci pojawił się nowy trailer, a Kazunori Yamauchi zdecydował się udzielić kolejnego wywiadu. Co tym razem ma nam do przekazania?
Kazunori Yamauchi oznajmił, że rozmowy na temat zaimpletowania do gry obsługi 3D, rozpoczęły się z Sony już 3 lata temu.
"Funkcja 3D była niemal w pełni ukończona, już dwa lata temu. (…) Ponieważ Gran Turismo 5 chodzi w 60 klatkach na sekundę, zaimpletowanie obsługi 3D było dla nas bardzo proste”.
- powiedział szef Polyphony Digital. Chwilę potem zaznaczył również, że w przypadku gier, które śmigają w 30fpsach, skonwertowanie ich do 3D jest o wiele trudniejsze. Wygląda więc na to, że to nie prace nad zaimpletowaniem funkcji 3D były powodem tak długiego zwlekania z ogłoszeniem oficjalnej daty premiery.
Poniżej kolejny filmik, w którym na pierwszy plan wysuwają się wypadki i zniszczenia. Jego ocenę pozostawiam już jednak Wam.