Sieciowe "krojenie" w Rising
Pierwszy gameplay z Metal Gear Solid Rising wzbudził wśród fanów mieszane odczucia, jednak jego producenci robią wszystko, aby urozmaicić nam wrażenia płynące z rozgrywki. A co powiecie na opcję multiplayerowego „krojenia”?
Pierwszy gameplay z Metal Gear Solid Rising wzbudził wśród fanów mieszane odczucia, jednak jego producenci robią wszystko, aby urozmaicić nam wrażenia płynące z rozgrywki. A co powiecie na opcję multiplayerowego „krojenia”?
Shigenobu Matsuyama i Mineshi Kimura, producenci najnowszej odsłony Metal Gear Solid, udzielili serwisowi NowGames wywiadu, z którego wynika, że gra doczeka się trybu sieciowego.
„Nie chcemy zrobić naszej gry, bez trybu sieciowego, jednak wciąż zastanawiamy się jakie elementy w nim zaimpletować.”
- powiedział Matsuyama. Mamy więc możliwość cięcia wszystkich i wszystkiego, Raidena w roli głównego bohatera, zapowiedź multiplayerowej sieczki oraz prawdopodobną obsługę Kinect/Move. Będzie to z pewnością ciekawe doświadczenie. Póki co, rzuccie okiem na screeny ze wspomnanego gameplayu.