Microsoft pokazuje świąteczną reklamę pełną gier i psów
Amerykańska korporacja opublikowała świąteczny spot, który może zaskoczyć ze względu na podjętą tematykę. Microsoft skupia się na grach, ale jednocześnie dorzuca do całego widowiska psy.
Dyrektor generalny Microsoftu potwierdził, że korporacja chce teraz skupiać się na grach i najnowszy spot jest tego dobrym potwierdzeniem. Firma pokazuje sytuację u pewnej rodziny, w której większość domowników cieszy się elektroniczną rozgrywką lub rozmawia ze znajomymi (współpracownikami?) przez Teams.
Jest to dość ponura wizja, ponieważ każda osoba spędza czas w swoim pokoju, ekscytując się między innymi grami, ale spot ma pokazać, że każdy powinien „znaleźć swoją radość”. Następnie mamy okazję spojrzeć na psy, które trafiają do kolejnych gier.
Mimo wszystko pewnie wielu zainteresowanych właśnie w taki sposób będzie spotykać się ze znajomymi – amerykańska korporacja już wcześniej potwierdziła, że w obliczu pandemii gracze mają chętniej logować się na serwery, gdzie nie tylko grają w gry, ale rozmawiają z przyjaciółmi i spędzają z nimi wolny czas.