Fallout 76 „zawiodło wielu ludzi”. Todd Howard szczerze o problemach i pomocy od Phila Spencera
W dniu premiery Fallout 76 nie prezentował oczekiwanej jakości, ale wykupienie Bethesdy przez Microsoft ma pomóc uniknąć takich sytuacji. Todd Howard w szczerych słowach wypowiedział się o grze i wspomniał o pomocy jaką otrzymał od Phila Spencera.
Fallout 76 przeszedł bardzo długą drogę, ale od kilku miesięcy produkcja działa dobrze i została odpowiednio rozbudowana. W Sieci nie brakuje pochwał dla deweloperów, którzy dosłownie uratowali grę, jednak trudno zapomnieć o fatalnej premierze – o problemach w szczerych słowach wypowiedział się Todd Howard.
Producent wykonawczy z Bethesdy na spotkaniu z Microsoftem przypomniał ciekawą sytuację – Todd Howard próbując ratować pozycję zadzwonił do Phila Spencera. Reżyser gry szukał pomocy i otrzymał ją od szefa marki Xbox:
„Kiedy ta gra miała premierę, posiadała mnóstwo problemów, zawiedliśmy wielu ludzi. Szczerze mówiąc, było bardzo mało rzeczy, których nie spieprzyliśmy. Jedną z osób, do których zadzwoniłem był Phil. Powiedziałem: „Hej wiesz, że jest wiele rzeczy, z którymi się zmagamy, jakie masz rady?”.
Okazuje się, że Phil Spencer wyciągnął rękę do Todda Howarda przedstawiając mu odpowiednie osoby, które pomogły uratować produkcję. Teraz Fallout 76 jest jedną z najchętniej ogrywanych pozycji na Xboksach – warto jednak pamiętać, że tytuł jest dostępny w ramach Xbox Game Pass.
Przedstawiciel Bethesdy jest nawet przekonany, że współpraca z Microsoftem sprawi, że w przyszłości nie będziemy świadkami takich sytuacji. Firma będzie chętnie wykorzystywać usługę amerykańskiej korporacji, by oferować graczom dodatkowe testy, więc możemy liczyć, że w Xbox Game Pass będą sprawdzane wszystkie sieciowe projekty studia.