Returnal w liczbach. Gracze spędzili w tytule ponad 5.8 miliona godzin i dużo umierali
Ekipa z Housemarque podzieliła się bardzo interesującymi statystyki odnośnie do ich największego hitu, który debiutował miesiąc temu.
Od premiery Returnal minął miesiąc i był to bardzo intensywny czas dla twórców. Wypuścili przez ten czas naprawdę dużo aktualizacji, które miały poprawiać liczne błędy występujące w grze. Trzeba jednak przyznać, że nawet pomimo tego udało im się zaskarbić sympatię sporej rzeszy fanów (spójrzcie choćby na naszą recenzję) - głównie tych, którzy lubią, gdy wymaga się od nich sporo umiejętności.
Przez minione tygodnie sporo graczy miało przyjemność obcować z grą, więc twórcy postanowili podzielić się bardzo ciekawymi statystykami na jej temat. Dostaliśmy zbiór informacji na temat tego, jak wyglądały przeprawy przez projekt. Wiemy teraz, jak długo sumarycznie bawiono się w projekcie, ile razy umierano oraz jak wiele potworów zabito w Returnal. Wszystkie statystyki prezentują się następująco:
- W grze spędzono w sumie 5 806 493 godzin
- Gracze ginęli 9 020 000 razy
- Zabito 1 015 000 000 przeciwników
- Gracze najczęściej ginęli z rąk Phirke
- Najczęściej wybieraną bronią był Hollowseeker
Trzeba przyznać, że liczby te robią naprawdę spore wrażenie - szczególnie ta, która zdradza, ilu wrogów udało się zabić wszystkim graczom do momentu stworzenia infografiki. Ponad miliard ukatrupionych wrogów zdradza, że podczas przechodzenia gry, mamy ręce pełne roboty i nie bierzemy jeńców! Same śmierci również zdają się zdradzać, że tytuł nie należy do najprostszych.
It's been almost a month since our fantastic launch of Returnal! To celebrate here are some statistics showing how you are all adjusting to Atropos!
— Housemarque (@Housemarque) May 28, 2021
Thanks for playing from all of us at Housemarque ❤️ pic.twitter.com/EanrlRGtSj