NVIDIA DLSS zapewnia już prawie dwukrotnie wyższy framerate w niektórych grach
W listopadzie Away: The Survival Series otrzymało patch, zapewniający funkcję DLSS, która znacząco zwiększa płynność animacji w grach, bez zauważalnego pogorszenia jakości graficznej. NVIDIA chwali się ogromnymi profitami, które zapewnia ta opcja.
DLSS (Deep Learning Super Sampling) nazywany jest już przez wielu przełomem w branży gier. Technologia zapewniana przez firmę NVIDIA obsługiwana jest już przez ponad 120 produkcji i działa w spektakularny sposób. Przykładowo w Back 4 Blood można poprzez włączenie DLSS podbić framerate o prawie 50%, o czym pisaliśmy w tym newsie.
W ostatnich dniach NVIDIA reklamuje jak ogromne zyski, pod względem wzrostu płynności animacji, można uzyskać w mniej znanej produkcji. Dzięki listopadowej aktualizacji Away: The Survival Series obsługuje DLSS i działa w tym trybie nawet z prawie dwukrotnie wyższym frameratem. Przykładowo w poniższym filmiku widać gameplayu widać jak na tej samej konfiguracji sprzętowej PC generowane są 44 klatki na sekundę a przełączenie na DLSS zapewnia ok. 80 fps w identycznym miejscu i sytuacji w grze.
W ostatnich dniach NVIDIA przedstawiła jeszcze jeden materiał techniczny. To porównanie, jak wygląda ICARUS z Globalną Iluminacją RTX i bez niej. Filmik czeka na was poniżej. W przypadku ICARUSa firma pisze o 80-procentowym wzroście wydajności po włączeniu DLSS w opcjach gry.