CyberConnect2 idzie jak burza. Niezwykle mocne wyniki Dragon Ball Z: Kakarot. Nowa gra już w 2022 roku
Dragon Ball Z: Kakarot nie do końca spełnił pokładane w nim nadzieje, co przełożyło się na oceny gry, w których brakowało specjalnego entuzjazmu (średnia 7/10 na Metacritic). Pomimo dosyć chłodnego odbioru gry stworzonej przez CyberConnect2 jej sprzedaż jest jednak bardzo wysoka.
Bandai Namco i CyberConnect2 mogą świętować. Okazuje się, że globalna sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot jest wyższa od oczekiwań wydawcy. Japońscy deweloperzy pochwalili się, że na całym świecie rozeszło się już ponad 4,5 mln kopii rzeczonej produkcji na licencji kultowej mangi/anime.
To nie koniec bardzo pozytywnych wyników, przedstawionych w ostatnich dniach przez japoński zespół CyberConnect2. Okazuje się, że jeszcze lepszy rezultat uzyskało Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4, które sprzedało się w nakładzie ponad 8,7 mln sztuk na całym świecie. Niedawno wprowadzonemu na rynek Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - The Hinokami Chronicles też idzie wspaniale. Gra rozeszła się już w nakładzie ponad 1,32 mln egzemplarzy. Tutaj również zadziałała magia bardzo popularnej marki, ponieważ oceny w recenzjach były raczej przeciętne (sporo not na poziomie 6/10). Więcej na temat jakości Demon Slayera przeczytacie tutaj.
Japońskie studio już roztacza wizję zupełnie nowej produkcji, która ma zostać ujawniona już w lutym 2022 r. Jej premiera odbędzie się latem 2022 r.