Sony przedstawia: "Dzień z PlayStation"
Na zakończenie dzisiejszej konferencji przedstawiciele Sony zaprezentowali fenomenalny materiał. „Dzień z PlayStation” pokazuje, że targetem Sony są gracze, którym japońska firma chce dostarczyć rozgrywkę w każdym możliwym miejscu.
Muszę Wam się przyznać, że choć cała konferencja nie do końca mnie przekonała, to jednak końcówka zafundowała mi przysłowiowy „opad szczęki”. Nie potrafię uwierzyć, że to wszystko może tak działać... Sony doskonale zna odbiorców swojego sprzętu, a po zobaczeniu powyższego filmiku prawdopodobnie wielu graczy powiedziało „CHCĘ TO!”. Może odrobinę przesadzam, ale po prostu dawno nie widziałem tak trafionego w mój gust materiału.
Przypomina mi się pierwsza reklama Xbox One – widać ewidentnie, że Microsoft w Ameryce celuje w całkowicie inną grupę konsumentów.
Z ciekawości zapytam – która reklama jest Waszym zdaniem ciekawsza?