Ghostwire: Tokyo otrzymał na PS5 aż 6 różnych trybów graficznych
Tango Gameworks wykorzystało potencjał PS5, by zapewnić graczom zróżnicowane doświadczenie. Twórcy przygotowali aż sześć trybów graficznych, co bez wątpienia jest dość niespotykaną sytuacją.
W przyszłym tygodniu Ghostwire: Tokyo zadebiutuje na PS5 i PC. Jest to najnowsza produkcja Tango Gameworks i deweloperzy najwidoczniej chcieli wykorzystać wszystkie atuty nowej konsoli Sony.
Już wczoraj mieliśmy okazję przedstawić nasze wrażenia z Ghostwire: Tokyo, a wkrótce Roger opublikuje pełną recenzję, ale teraz możemy potwierdzić kolejną ciekawostkę dotyczącą pozycji. Tytuł otrzymał aż sześć różnych trybów graficznych:
- Quality Mode: Tryb renderowania o wysokiej wierności z włączonym ray tracingiem. Limit 30 klatek na sekundę.
- Performance Mode: Zaprojektowany z myślą o jak najpłynniejszej rozgrywce. Limit 60 klatek na sekundę.
- High Framerate Quality: Tryb z nielimitowaną liczbą klatek na sekundę i poprawkami jakości grafiki, które pozwalają uzyskać jeszcze wyższą płynność gry. Jest to w zasadzie tryb jakości gry z usuniętym ograniczeniem liczby klatek na sekundę, co prowadzi do nierównomiernych wrażeń pomiędzy 30 a 50 FPS.
- High Framerate Performance: Pozwala uzyskać ponad 60 fps na monitorach lub telewizorach, które to umożliwiają.
- High Framerate Quality (VSync)/High Framerate Performance(VSync): Oba te tryby są takie same, jak pozostałe tryby wysokiej częstotliwości odświeżania, ale wykorzystują technologię VSync, która łagodzi, ale nie rozwiązuje całkowicie problemów z rozrywaniem obrazu (tearing).
Jest to na pewno ciekawa sytuacja, która pokazuje, że deweloperzy na aktualnej generacji mogą wykorzystać różne możliwości konsol, by zadbać o zróżnicowane doświadczenie. Już wcześniej pokazywaliśmy, jak Ghostwire: Tokyo wygląda w przypadku ray tracingu, ale możemy liczyć, że po premierze pojawi się więcej ciekawych zestawień, które pomogą wybrać najlepszy tryb dla oczekiwanych wrażeń.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghostwire: Tokyo.