Knack powróci? Sony zarejestrowało nowy znak towarowy
Istnieje szansa, że Japończycy ponownie sięgną po jedno ze swoich IP. Mimo że producent PlayStation już od dawna nie wspomina o produkcjach związanych z marką Knack, niedawno został zarejestrowany nowy znak towarowy.
Knack nie należy do najmocniejszych propozycji w katalogu Sony, ale wielu graczy polubiło platformówkę, która debiutowała wraz z PlayStation 4, a jej kontynuacja została wydana po czterech latach od premiery pierwowzoru. Pierwsza część zebrała noty na poziomie 54%, lecz średnia następnej odsłony uzyskała wynik około 69%. Oczywiście, nadal nie mogliśmy mówić o jakości typowej dla najlepszych gier z katalogu PlayStation, wydawca może jednak spróbować przypomnieć społeczności o marce.
Jak celnie zauważyła redakcja Gematsu, w połowie miesiąca Sony Interactive Entertainment zarejestrowało nowy znak towarowy „Knack”. Nie jest to typowe przedłużenie wcześniej posiadanego terminu, a nowe działanie, co może dawać jasno do zrozumienia, że Japończycy zamierzają rozwijać IP.
„Sony Interactive Entertainment złożyło znak towarowy dla „Knack” 17 marca w Japonii. Bandai Namco Entertainment złożyło znak towarowy dla „Stacky Basket”. Oba zostały dziś upublicznione.
Knack: https://chizai-watch.com/t/2022031033
Stacky Basket: https://chizai-watch.com/t/2022031137”
Sony Interactive Entertainment filed a trademark for "Knack" on March 17 in Japan. Bandai Namco Entertainment filed a trademark for "Stacky Basket." Both were made public today.
— Gematsu (@gematsu) March 28, 2022
Knack: https://t.co/7VbxIEo2OA
Stacky Basket: https://t.co/ZMd3vOkvPy pic.twitter.com/Thg8i9naF3
Nie powinniśmy traktować powyższych doniesień jak konkretnej zapowiedzi, lecz zwróćmy uwagę, że w katalogu Sony obecnie trochę brakuje mocnych trójwymiarowych platformówek. Przedsiębiorstwo nie może tworzyć kolejnej odsłony Crasha, Sly podobno powstaje, zatem może i mały robot otrzyma kolejną szansę?