Konami nawiązuje wielką współpracę z AC Milan. Logo eFootball pojawi się na koszulkach piłkarzy
Konami nie zamierza zrezygnować z marki eFootball. Twórcy właśnie ogłosili nawiązanie rozbudowanego partnerstwa z włoskim AC Milan, na mocy którego logo następcy PES-a pojawi się na strojach piłkarzy. To ważny krok symbolizujący duże plany studia.
Po dłuższym okresie względnej ciszy japoński wydawca i producent ogłosił szereg zmian, do jakich dojdzie w eFootball 2022 – 14 kwietnia odbędzie się premiera wersji 1.0., dzięki której sympatycy wirtualnej piłki nożnej doświadczą szeregu udogodnień wpływających na zmagania oraz będą mogli sprawdzić nową zawartość. Pomimo niezaprzeczalnej wpadki, jaką okazało się udostępnienie pozycji, przedsiębiorstwo nie rezygnuje z promocji tytułu – również na prawdziwych boiskach.
AC Milan i Konami Digital Entertainment B.V. właśnie potwierdziły „długoterminowe partnerstwo”, na mocy którego Konami stanie się pierwszym w historii klubu Oficjalnym Partnerem w zakresie odzieży treningowej, a od lipca 2022 roku jednym z Głównych Partnerów włoskiej drużyny.
Od początku przyszłego sezonu logo eFootball pojawi się na przedniej części oficjalnego stroju treningowego męskiego zespołu, który zawodnicy będą nosić podczas sesji treningowych w Centrum Sportowym Milanello, a także przed każdym meczem w rozgrywkach krajowych i międzynarodowych.
Jak podkreślają przedstawiciele przedsiębiorstw, współpraca „łączy dwie marki, które od zawsze podsycały pasje milionów ludzi na całym świecie: są to globalne ikony innowacji, sportu i rozrywki, które potrafią przemawiać do coraz szerszej publiczności i konsekwentnie wyznaczają nowe trendy”. Zarówno Konami jak i AC Milan pragną zjednoczyć zawodników oraz fanów na boisku oraz poza nim.
„Konami jest bardzo podekscytowane ponowną współpracą z AC Milan. Zostanie Głównym Partnerem jednego z największych klubów piłkarskich w Europie, a także umieszczenie naszej marki na ich strojach treningowych to niesamowita okazja. Cieszymy się na współpracę z klubem i wspólne tworzenie innowacyjnego partnerstwa” - możemy przeczytać w oficjalnym oświadczeniu Naokiego Mority, prezesa KONAMI Digital Entertainment B.V. na Europę.
Dzięki temu społeczność skupiona wokół sportowej gry Konami może mieć pewność, że autorzy planują dalszy rozwój i promowanie wirtualnej piłki nożnej. Sytuacja jest również ciekawa w kontekście rywalizacji Japończyków z Electronic Arts – nie od dzisiaj wiadomo, że konkurencja chętnie wykupuje kolejne zespoły na wyłączność i tym samym wpływa na atrakcyjność tytułu EA.