PlayStation rezygnuje z bezpośredniej pomocy klientom na Twitterze
PlayStation potwierdziło, że już za dwa tygodnie gracze nie będą mogli korzystać z bezpośredniego wsparcia korporacji na Twitterze. Firma skupia się na kontakcie telefonicznym lub przez asystenta na stronie.
Na oficjalnym profilu Ask PlayStation (Twitter) pojawiła się wiadomość, która potwierdza niespodziewany ruch. Producent PS5 i PS4 postanowił zrezygnować z bezpośredniego kontaktu z klientami, który był wykorzystywany przez wielu graczy:
„Od 1 sierpnia bezpośrednie Wsparcie PlayStation za pośrednictwem Twittera nie będzie już dostępne. Aby połączyć się z obsługą PlayStation, odwiedź https://bit.ly/3uYQKS1 Aby uzyskać artykuły dotyczące pomocy i zasoby umożliwiające samodzielną pomoc, odwiedź https://bit.ly/3RHUp0p Aby uzyskać wsparcie wideo”.
Starting August 1st, 1-to-1 PlayStation Support via Twitter will no longer be available. To connect w/ PlayStation Support, visit https://t.co/XrvlucY4jr For support articles & self-help resources, visit https://t.co/RfTB4Wzxlp For support videos, visit https://t.co/9dKMRCgkY2
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) July 18, 2022
Decyzja PlayStation zbiera mieszane opinie, ponieważ bezpośredni kontakt z PlayStation przez Twitter pozwalał rozwiązać podstawowe problemy lub po prostu pracownik korporacji przedstawiał odpowiedni odnośnik i potrafił przekierować graczy w miejsce, gdzie otrzyma pomoc.
PlayStation w ostatnich dniach potwierdziło kilka dużych inwestycji – firma w końcu ostatecznie przejęła Haven oraz Bungie, a dzisiaj ogłoszono kupienie platformy esportowej. Korporacja skupia się na dużym rozwoju PlayStation Studios oraz wciąż inwestuje w sporty elektroniczne.