Assassin's Creed Mirage zaoferuje bardziej skupioną i tradycyjną rozgrywkę. Wszystko przez krytykę AC Valhalla
Assassin's Creed Mirage zadebiutuje za kilka miesięcy, a jedną z jej charakterystycznych cech będzie zdecydowanie bardziej ograniczona skala niż w poprzednich częściach cyklu. Gracze są zmęczeni zaproponowaną koncepcją.
Nadal nie znamy ostatecznej daty premiery nadciągającej odsłony przygody skupiającej się na skrytobójcach, wiadomo jedynie, że produkcja ma trafić na rynek w następnym roku finansowym, czyli do 31 marca 2024 roku. Nie ulega wątpliwości, że w niedalekiej przyszłości Ubisoft wyłoży karty na stół i ogłosi wszystkie szczegóły gry stanowiącej pewne odświeżenie dla serii Assassin's Creed.
Podczas wywiadu z dziennikarzami redakcji GamesRadar Stéphane Boudon, dyrektor kreatywny przyznał, że Mirage będzie bardziej kameralną pozycją. Głównym powodem stojącym za przyjęciem owej strategii jest rosnąca krytyka ostatnich części IP bazujących na wielkich, otwartych światach oraz elementach RPG.
„Stworzenie Mirage było połączeniem kilku czynników. Oczywiście, pierwszy z powodów pochodził od naszej społeczności. Origins, Odyssey, Valhalla są wspaniałymi grami z obietnicą przeżycia epickiej podróży w mocnym fantasy. Ich zakresy zostały skalibrowane, aby spełnić te ambicje, ponieważ wszystkie obejmują mechanikę RPG. Ale wśród naszych fanów zaczęliśmy dostrzegać pragnienie historii opartej na postaciach, skupionej na głównych filarach pierwszych AC w bardziej kameralnej skali. To rezonuje również z nami, deweloperami, dlatego stało się punktem wyjścia dla projektu”.
Assassin's Creed Mirage zadebiutuje na konsolach dwóch generacji, jednakże deweloperzy zdecydowali się wykorzystać większą moc najnowszych urządzeń, by zapewnić jak najbardziej intensywne atrakcje i wciągającą, szczegółową scenerię.
„Zwiększona moc sprzętowa i rozszerzona doświadczenie, które wypracowaliśmy, pozwalają nam również na uzyskanie bogatszej i gęstszej mapy w porównaniu do pierwszych [gier - przyp. red.] AC, a to oznacza dla nas więcej możliwości rozgrywki, więcej interakcji między systemami, więcej głębi. Oznacza to również niesamowite i wciągające detale, dzięki którym Bagdad został potraktowany niczym jeden z głównych bohaterów Mirage”.
Ubisoft ostatnio anulował trzy kolejne gry, natomiast w ciągu sześciu miesięcy zdecydował się na wyrzucenie siedmiu projektów. Co więcej, Skull and Bones po raz szósty doczekało się opóźnienia debiutu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed Mirage.