Rainbow Six: Siege w 60 fps-ach na wszystkich platformach
W ostatnim czasie na wszystkich serwisach związanych z grami wideo możecie przeczytać dyskusje o rozdzielczościach, liczbach klatek na sekundę i ogólnej jakości ósmej generacji. Z tego powodu twórcy Tom Clancy's Rainbow Six: Siege zostali wprost zapytani – czy ich nadchodząca produkcja wyświetli obraz w 720p przy 25 fps-ach?
@MediaReviewDE @Ubisoft The game will play at 60 fps on all platforms
— Rainbow Six (@Rainbow6Game) październik 10, 2014
W obliczu problemów Assassin's Creed: Unity i niekończącej się dyskusji dotyczącej „filmowości gier w 30 fps-ach” takie pytanie nie jest bezpodstawne. Gracze oczekują od nowych sprzętów wysokiej rozdzielczości i odpowiedniej płynności.
Twórcy Tom Clancy's Rainbow Six: Siege odpowiedzieli, że ich najnowszy projekt zadziała w 60 klatkach na sekundę na wszystkich platformach. Jest to dość ciekawe zważywszy, że tytuł zadebiutuje zapewne dopiero w połowie(?) lub nawet pod koniec 2015 roku... W sumie deweloperzy mają wystarczającą ilość czasu, aby zapewnić taki standard.
Warto jeszcze zauważyć, że przedstawiciele Ubisoftu wypowiedzieli się tylko o fps-ach. Co z rozdzielczością?