ExeKiller. Polska gra w stylu Blade Runnera ze wsparciem finansowym wydawcy. Opóźniona premiera
ExeKiller obwołany został w zeszłym roku "polskim BladRunnerem", po tym jak warszawski zespół ujawnił pierwszy gameplay z tego projektu science fiction. Okazuje się, że na premierę produkcji jeszcze sporo poczekamy.
Polskie studio Paradark poinformowało w najnowszym wpisie na Steam, że ExeKiller ma wydawcę. To firma Null Games, która zdecydowała się wesprzeć przedsięwzięcie rodzimego zespołu.
Dzięki zastrzykowi finansowemu Paradark może rozwinąć skalę ExeKillera. W związku z nowymi możliwościami firma zapowiedziała, że gra powstająca na silniku Unreal Engine 5 trafi do dystrybucji dopiero w 2025 roku
"Musimy przełożyć premierę na 2025 r. To trudna decyzja, ale robimy to po to, by zapewnić wam lepszą grę. Wasza satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem. (…) Dążymy do perfekcji w każdym aspekcie tego przedsięwzięcia" - stwierdzili polscy deweloperzy.
ExeKiller połączy motywy strzelanki FPP i przygodówki. W tytule inspirowanym "Blade Runnerem" nie zabraknie bogatej opowieści i wielu okazji do podejmowania trudnych wyborów.