The Last of Us 3 zamiast The Last of Us Multiplayer? Sieciowa gra została podobno anulowana
Nie jest to jeszcze potwierdzona wiadomość, ale Naughty Dog mogło zrezygnować z sieciowego The Last of Us. Gra rozwijana od kilku lat może w ostateczności nigdy nie zadebiutować, ale deweloperzy mają wykorzystać część elementów w The Last of Us 3.
Systematycznie pojawiają się nowe plotki dotyczące problemów The Last of Us Multiplayer. W ostatnim czasie firma miała zwolnić część zespołu, prace nad projektem zostały „wstrzymane”, a nawet główny deweloper odpowiedzialny za monetyzację odszedł z Naughty Dog.
Według najnowszej plotki opublikowanej przez The Tipstera – Naughty Dog ostatecznie zdecydowało się całkowicie anulować sieciową produkcję z obawy o fatalną premierę, która zaszkodziłaby wizerunkowi studia.
Twórcy podobno zdecydowali się bardzo dokładnie sprawdzić, jakie elementy stworzone do gry multiplayer mogą ostatecznie wykorzystać do The Last of Us Part III.
Na potwierdzenie tej informacji musimy zaczekać, jednak biorąc pod uwagę okoliczności, nikt raczej nie będzie zaskoczony decyzją Naughty Dog, które mogłoby zmierzyć się z wieloma negatywnymi opiniami dotyczącymi projektu.
The Last of Us Part II trafił na rynek w 2020 roku i w ostatnich dniach pojawiła się informacja, według której deweloperzy przygotowują remaster. Gra zapewne trafi na PlayStation 5 oraz na komputery osobiste.