Nowy Squid Game wielkim hitem? Krytykowana produkcja miała zanotować świetny rezultat
„Squid Games: Wyzwanie” nie cieszy się dużym uznaniem widzów, a nawet sami uczestnicy zabawy chcą pozwać platformę Netflix, ale okazuje się, że program telewizyjny cieszy się dużym zainteresowaniem. Pomimo kontrowersji, korporacja może wkrótce ogłosić duży sukces.
„Squid Game” to nieustannie rekordowy serial platformy Netflix, który w dniu premiery pobił wszystkie rankingi streamingowego giganta. Firma postanowiła rozwijać uniwersum, ale zanim otrzymamy 2. sezon opowieści, na serwerach pojawił się „Squid Game: Wyzwanie”.
Jest to program telewizyjny, w którym 456 uczestników walczyło o 4,56 mln dolarów. Opinie na temat projektu są bardzo krytyczne, jednak pierwsze dane z Wielkiej Brytanii pozwalają założyć, że „Squid Game: Wyzwanie” będzie kolejnym sukcesem.
Firma Barb opublikowała pierwsze dane przygotowane przez nights.tv i według udostępnionych informacji – 1. odcinek „Squid Game: Wyzwanie” zobaczyło blisko 2 mln widzów. Opowieść ma być najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w Wielkiej Brytanii na platformach VOD – z wyjątkiem Amazon Prime Video i Apple TV+.
Premiera „Squid Game: Wyzwanie” została podzielona na odcinki, ale pozostałą część aktualnie opublikowanego programu oglądało blisko 1,7 mln widzów. To naprawdę znakomity wynik biorąc pod uwagę okoliczności.
Samba TV twierdzi również, że „Squid Game: Wyzwanie” zostało dostrzeżone przez widzów w Stanach Zjednoczonych i w pierwszych pięciu dniach premierowy odcinek obejrzało około 1,1 mln gospodarstw domowych w USA.
Na oficjalne dane „Squid Games: Wyzwanie” musimy jeszcze zaczekać, ale bardzo możliwe, że nawet zmiana formy projektu nie wpłynęła na widzów i kolejni fani zainteresowali się programem.