GameStar: Wiedźmin 3: Dziki Gon wygląda „wyraźnie gorzej” na Xbox One
CD Projekt zasypuje nas w ostatnich dniach materiałami z Wiedźmin 3: Dziki Gon. Widzieliśmy już znakomite screenshoty, 12 minut gameplayu, a teraz pora na kolejne ciekawe informacje - tym razem o technicznych aspektach grafiki nowego RPG-a.
CD Projekt RED rozpoczęło demonstrowanie Wiedźmin 3: Dziki Gon dziennikarzom z całego świata. W niemieckim GameStar pojawiła się ciekawa analiza jakości graficznej szykowanej gry. Wg redaktorów GameStar Wiedźmin 3: Dziki Gon działa na PS4 w rozdzielczości 1080p i przy 30 fps. Na Xbox One trzeba pogodzić się z rozdzielczością natywną 900p, przy 30 klatkach na sekundę. GameStar twierdzi, że PS4 ma "wyraźną przewagę na polu konsolowym".
"W pojedynku dwóch konsol widać wyraźną przewagę PS4 w zakresie grafiki. Pomimo faktu, że tekstury są trochę bardziej rozmyte niż na high-endowym PC, przy normalnej odległości od TV, jest to trudno zauważalne. Gra działa na PS4 w 1080p. Płynność animacji 30 fps nie przeszkadzała nam.
Na Xbox One mamy tylko 900p przy 30fps i trochę bardziej rozmyte tekstury, niż na PS4. Deweloperzy stwierdzili, że być może uda im się jeszcze osiągnąć na XONE natywne 1080p, ale nie padły żadne obietnice. W tej chwili to PS4 ma ostrzejszy obraz i mocniejsze kolory" - można przeczytać w raporcie GameStar.
CD Projekt RED zagrało w otwarte karty, zestawiając ze sobą na trzech wyświetlaczach wersje z trzech platform. Dzięki temu zgromadzeni na pokazie dziennikarze mogli bezpośrednio porównać jak wygląda gra na XONE, PS4 i PC.
Już jutro będziecie mogli przeczytać nasze sprawozdanie z pokazu Wiedźmin 3: Dziki Gon. Znajdziecie je w najnowszym numerze PSX Extreme.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.