Aktualizacja NVIDIA DLSS 3.7.0 wprowadza ulepszenia dla jakości obrazu
Lada moment zadebiutuje nowa aktualizacja techniki skalowania obrazu, NVIDIA DLSS, o numerze 3.7.0. Wprowadzi udoskonalenia w zakresie generowania obrazu w trybie jakości, a także odpowiednie aktualizacje dla bibliotek Streamline.
Aktualizacja NVIDIA DLSS 3.7.0. pozwoli na wdrożenie jeszcze ostrzejszego trybu jakości. Tym samym skalowany obraz stanie się bardziej wyraźny, a co za tym idzie, gry będą mogły wyglądać jeszcze ładniej. Z kolei Streamline to specjalny zestaw bibliotek ułatwiający implementację techniki NVIDIA DLSS w produkowanej właśnie grze. W ubiegłym roku doczekaliśmy się aktualizacji NVIDIA DLSS do wersji 3.5, co wprowadziło między innymi znakomitą "rekonstrukcję promieni", czyli specjalną technikę wpływającą na odbicia w grze i nie tylko.
Więcej o rekonstrukcji promieni pisaliśmy w tym miejscu. NVIDIA DLSS to technika skalowania obrazu, którą znajdziecie już w ponad 500 tytułach i aplikacjach. Od wielu lat pozwala na granie ze znacznie wyższą liczbą klatek na sekundę przy zachowaniu wysokiej jakości wizualnej. Skalowanie NVIDIA DLSS 3 trafiło ostatnio między innymi do Diablo IV oraz Horizon: Forbidden West, a wiemy już, że w przyszłości pojawi się także w Ghost of Tsushima. Nieoficjalne pogłoski wskazują również, że pewne funkcje NVIDIA DLSS 3.5 pojawią się w Nintendo Switch 2, ale na potwierdzenie tych informacji musimy jeszcze poczekać.