Fallout 4 Next-Gen 2 zapewnia świetne opcje! Aktualizacja oferuje nowe funkcje grafiki i płynności animacji

Gry
3386V
Fallout 4 Bethesda aktualizacja
Iza Łęcka | 14.05, 12:58

Fallout 4 cieszy się znakomitą popularnością, co zachęca Bethesdę do wykorzystania okazji i dopracowania next-genowych patchy. Gra ma zapewnić jeszcze lepsze wrażenia na PS5 i XSX|S.

Baczni obserwatorzy branży mogą zdecydowanie uznać, że Bethesda nieco zawiodła, nie dostarczając next-genowej aktualizacji do Fallouta 4 na premierę serialu Amazonu. Czekaliśmy kolejne tygodnie, by finalnie otrzymać łatkę, która nie oferowała oczekiwanej jakości – w sieci mogliśmy natrafić na niekoniecznie przychylne opinie graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fallout 4 powrócił do życia za sprawą produkcji dostępnej na Prime Video, a deweloperzy przyjrzeli się wszelkim bolączkom i zajęli się dokładniejszym wykorzystaniem potencjału PlayStation 5 i Xboksów Series X|S.

Bethesda czerpała garściami z opinii społeczności, by nie tylko usunąć z Fallouta 4 błędy, ale wprowadzić efektowniejszą grafikę oraz płynniejszą animację. Gracze otrzymali dodatkowe opcje, dzięki którym mają dostosować rozgrywkę do własnych potrzeb.

Studio zaoferuje między innymi opcję 40 klatek na sekundę. Jak wiadomo ten tryb jest coraz częściej wykorzystywany przez twórców gier.

NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY AKTUALIZACJI

Ustawienia wyświetlania na Xbox Series S|X i PlayStation 5

  • Dzięki waszym uwagom wdrożyliśmy możliwość kontrolowania jakości grafiki i wydajności. Zdecydowanie zalecamy używanie ustawień domyślnych, ale możecie teraz zmienić opcje, aby dopasować je do swojego stylu gry i rodzaju ekranu.

Cel liczby klatek na sekundę

  • Opcja celu liczby klatek na sekundę pozwala wam wybrać opcję 30, 40 i 60 (domyślną). Uwaga, aby wybrać 40, ekran musi obsługiwać 120 Hz.

Priorytet grafiki i wydajności

  • Możecie teraz wybrać pomiędzy grafiką a wydajnością (domyślne), próbując utrzymać cel liczby klatek na sekundę. Jeśli wybierzecie cel 60, zalecamy wybór wydajności. Oba tryby mogą dostosowywać rozdzielczość dynamicznie, gdy podczas scenek lub akcji zacznie się wiele dziać. Zwróćcie uwagę, że oba tryby można zmienić jedynie poprzez menu główne.

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Ogólne ulepszenia stabilności
  • Usunięto błąd graficzny w niektórych przestrzeniach obrazu
  • Automatyczny HDR został włączony ponownie (Xbox Series S|X)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zarezerwowana przestrzeń nie wyświetlała się poprawnie w menu kolejki wczytywania (Xbox Series S|X)
  • Usunięto problem, w wyniku którego pole z imieniem postaci w trybie szerokoekranowym wyświetlało się niepoprawnie (PC)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego pakiety nie pobierały się w całości, co mogło doprowadzić do wyłączenia
  • Usunięto błąd dotyczący wymieniania materiałów
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po pobraniu modyfikacji kolejka wczytywania psuła DLC aż do ponownego uruchomienia (PlayStation 5)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego czasem dochodziło do wyłączenia po powrocie do menu głównego, gdy mody dodane do kolejki wciąż się pobierały (PlayStation 5)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego menu Klubu twórczości się nie pojawiało (Microsoft Store)
  • Usunięto wyłączenie, które mogło się pojawiać po połączeniu z siecią po zawieszeniu/wznowieniu z wyłączoną siecią (Xbox One)

POPRAWKI DZIEŁ

  • Usunięto błąd związany z brakującymi grafikami w niektórych dziełach

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.

Źródło: Bethesda

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper