"Gracze lubią zmysłowe postacie. Jest na to popyt". Twórca Stellar Blade o bohaterkach gier

Gry
1918V
Stellar Blade
Mateusz Kucharski | Wczoraj, 15:49

Szef Shift-Up i reżyser Stellar Balde, Hyung-tae Kim, po raz kolejny wypowiedział się na temat tworzonych przez niego postaci kobiecych w grach. Koreańczyk twierdzi, że "podąża za instynktem".

Stellar Blade to jedna z najlepszych gier, które w tym roku ukazały się na konsoli PS5. Pierwszym elementem, który natychmiast wpadł graczom w oko, był projekt głównej bohaterki - EVE. Do tego wszystkiego dochodziły odważne kostiumy i aktualizacje fizyki, które spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony społeczności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Exclusive z PS5 nie jest jedyną grą od Shift-Up z tego typu bohaterkami. Inną popularną produkcją jest Goddess of Victory: Nikke na PC i urządzenia mobilne. Hyung-tae Kim został zapytany, "dlaczego decyduje się na zmysłowe protagonistki" Oto, co odpowiedział Koreańczyk w trakcie wywiadu dla GameWatch:

Gracze to lubią i jest na to popyt. Jest to również coś, co ja osobiście lubię, więc projekty są po prostu naturalnym wynikiem podążania za moim instynktem”. 

Kim podkreśla, że jego filozofia przyjęła się również wśród pozostałych pracowników studia. Zaznacza także, iż zespół składa się z dużej liczby kobiet, a mimo to ekipa dalej ceni sobie tego typu projekty postaci.

Czuję się prawie tak, jakby moje DNA miało wpływ na personel, z czego jestem potajemnie bardzo zadowolony.

Tuż po premierze Stellar Blade pojawiła się dyskusja, w której gracze zwracali uwagę na rzekomą cenzurę kostiumów EVE. Twórcy bronili się jednak przed zarzutami, twierdząc, że była to zamierzona wizja, a Sony nie nalegało na wprowadzenie zmian.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Stellar Blade.

Źródło: Automaton-media

Komentarze (154)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper