Xbox daje Ci wybór! Microsoft rusza z nową kampanią „This Is an Xbox”
Xbox, w ramach swojej nowej kampanii „This Is an Xbox”, przypomina graczom, że mają wybór, kiedy i na jakim urządzeniu chcą grać.
Firma od dawna stawia na dostępność i komfort użytkowników, umożliwiając rozgrywkę na konsoli Xbox, komputerze, smartfonach, telewizorach, przeglądarce internetowej i innych urządzeniach przenośnych - np. poprzez Amazon Fire TV, czy na goglach Meta Quest w połączeniu z Xbox Game Pass Ultimate.
You can get with this 🎮
— Xbox UK (@xboxuk) November 14, 2024
You can get with that 🖥️
You can get with this 📱
You can get with that 📺
The choice is yours https://t.co/pDMNlkyScQ pic.twitter.com/NEcThS56zh
Głównym celem firmy jest pokazanie, jak rozwinął się Xbox, oferując gry w chmurze i łatwy dostęp do biblioteki świetnych tytułów na wielu urządzeniach.
W ramach kampanii w miastach takich jak San Francisco, Nowy Jork, Londyn, Berlin czy Sydney, pojawiły się zabawne i kreatywne reklamy, w których wyróżniono, co jest Xboksem. Marketingowa zagrywka ma uświadomić ludziom, że Xbox to nie tylko konsola, ale cały ekosystem.
Spot promujący kampanię, który jest osadzony w energicznym rytmie utworu Black Sheep „The Choice Is Yours”, przedstawia dziewczynę, który korzysta z różnych urządzeń, ciesząc się swoimi ulubionymi grami w domu i w podróży.
Aby uczcić kampanię, Xbox udostępnił również kolekcję gadżetów „This Is an Xbox”, które dostępne są w sklepie Xbox Gear Shop, a także organizuje quiz online, który pozwala odkryć, czym właściwie jest Xbox, oraz pomóc w wyborze najlepszego urządzenia do grania.