PlayStation szykuje 3 niespodzianki. Gracze liczą na wielką współpracę z GTA 6

Sony ma przygotowywać się do ujawnienia trzech dużych współprac. Gracze mają nadzieję, że firma zadbała o prawa marketingowe do GTA 6.
Najnowsza gra Rockstar wciąż nie posiada daty premiery, ale według oficjalnej informacji GTA 6 ma zadebiutować jesienią 2025 roku. Jeden z producentów konsol na pewno będzie chciał wykorzystać debiut tej gry, by sprzedać kilka dodatkowych urządzeń i promować swoje usługi.
Temat GTA 6 w kontekście marketingu PlayStation powrócił za sprawą najnowszej wiadomości DetectiveSeeds. Informator uważa, że Sony posiada dwa duże ogłoszenia, które pojawią się jeszcze przed czerwcowymi imprezami.



Są jeszcze 2 partnerstwa PlayStation, które nie zostały jeszcze ogłoszone i powinny nastąpić przed letnim pokazem
There are 2 more Playstation partnerships that have not been announced yet and should happen before summer show
— Detective Seeds (@DetectiveSeeds) March 17, 2025
DetectiveSeeds opublikował tę wiadomość po tym, jak potwierdzono nowe studio blisko współpracujące z producentem PS5 – jak wiadomo firma zainwestowała w zespół Jasona Blundella, który stał się częścią rodziny PlayStation.
Chwila, jestem zdezorientowany. Więc mają jeszcze 2 partnerstwa plus dużą umowę marketingową poza tymi 2 partnerstwami?
Zgadza się
Correct
— Detective Seeds (@DetectiveSeeds) March 17, 2025
Insider w kolejnej wiadomości wytłumaczył, że jest jeszcze jedno ogłoszenie, które można nazwać jako „wielka transakcja marketingowa”. W konsekwencji ponownie pojawiły się plotki, według których Sony mogło dogadać się z Take-Two i Rockstar Games, by to właśnie PlayStation promowało GTA 6.
Łatwo sobie wyobrazić slogan „najlepsza konsola do grania w GTA 6”, który mógłby promować PS5 Pro.