W Xenoblade zwiedzimy boskie ciała
Długo czekaliśmy na konkretny trailer Xenoblade. W końcu pojawia się zajawka gry, nad którą pracuje Monolith Soft. Powtórzę dla jasności za Kilem - to nie jest kontynuacja Xenosagi, choć nad grą dłubią ludzie odpowiedzialni za przygody KOS-MOS, Shion i spółki ! Dostajemy coś nowego...
Długo czekaliśmy na konkretny trailer Xenoblade. W końcu pojawia się zajawka gry, nad którą pracuje Monolith Soft. Powtórzę dla jasności za Kilem - to nie jest kontynuacja Xenosagi, choć nad grą dłubią ludzie odpowiedzialni za przygody KOS-MOS, Shion i spółki ! Dostajemy coś nowego...
Trailer rozpoczyna się od słów narratora, które można przetłumaczyć mniej więcej tak:
"Dawno, dawno temu, kiedy świat, gdziekolwiek by się wybrać, nie był niczym więcej nad nieskończone morze i bezkresne niebo, narodziło się dwóch gigantów - Kyoshin i Kishin. Bogowie walczyli o swoje życie, lecz w końcu stali się truchłem."
W tym miejscu następuje przejście do sceny bitewnej. Wygląda na to, że ścierają się tutaj armie z dwóch głównych stronnictw świata Xenoblade.
W końcowych ujęciach kamera pokazuje zastygłe ciała bogów, zatrzymanych w wysiłku bitewnym. Narrator, prawdopodobnie główny bohater, mówi: "Nasz świat, świat, który rozciąga się na martwym ciele Kyoshina".
Wiadomo już, że wszystkie lokacje w Xenoblade będą znajdować się w całości na szczycie ciał tych dwóch bogów, widocznych na trailerze. Reszta świata to wyłącznie bezkresny ocean. Ponieważ Monolith zdecydowało się na tak egzotyczne miejsce akcji, firma ma zamiar wykorzystać pionowy charakter świata gry. Gracz będzie mógł podróżować nie tylko w płaszczyźnie horyzontalnej, ale przede wszystkim wertykalnie - z góry na dół. Poszczególne regiony uniwersum gry odpowiadają różnym częściom ciała bogów. Wiadomo, że będziemy podczas rozgrywki nie tylko zwiedzać powierzchnię gigantów, ale i zagłębiać się w ich zakamarki, do środka ciała. Kto się pisze na zwiedzanie boskich żołądków, ewentualnie okrężnic?
Oficjalna strona gry nadal jest w szczątkowym stanie. Trudno powiedzieć w tej chwili, czy najnowsze dzieło Monolith Soft będzie hitem. Czekamy na więcej informacji, przede wszystkim o systemie walki.