Mad Maxa nie będzie, ale jest rekompensata - Empik reaguje na narzekania graczy

Wczoraj informowaliśmy Was o ciekawej „promocji” Empiku na Mad Maxa. Gra rozeszła się jak ciepłe bułeczki i według dzisiejszej informacji przedstawiciele sklepu przeliczyli się z liczbą dostępnych egzemplarzy. Po serii narzekań, firma zaoferowała rekompensatę.
Kilka godzin temu gracze, którzy zdążyli nabyć Mad Maxa za 129 zł w Empiku otrzymali od sklepu wiadomość o anulowaniu zamówienia. Informacja była dość komiczna, ponieważ ta decyzja jest sprzeczna z regulaminem sklepu.
Gracze zareagowali na tę sytuację bardzo nerwowo. Na Facebooku Empik.com spora liczba klientów wyrażała swoje niezadowolenie, więc przedstawiciele firmy musieli zareagować.




Tak przedstawia się oficjalny komunikat:
„Drodzy fani gry Mad Max. Najmocniej przepraszamy za sytuację, która miała miejsce wczoraj. Gra Mad Max w wersji na PS4 z dodatkiem w postaci otwieracza cieszyła się wśród klientów empik.com ogromnym zainteresowaniem. Limitowany nakład produktu bardzo szybko został wyczerpany, a z powodu błędu na karcie produktu widniała nieprawidłowa informacja o dostępności towaru w sklepie internetowym. Wszyscy klienci, którzy złożyli zamówienie i otrzymali informację o wyczerpanym nakładzie, otrzymają zwrot środków oraz bon prezentowy w wysokości 120 zł na zakupy w empik.com. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta na adres [email protected] lub pod numerem telefonu +48 22 462 72 50.”
Jak widać gracze nie otrzymają pozycji Avalanche Studios, ale dostaną kod rabatowy na 120 zł i zwrot gotówki. Jak sądzicie, jest to odpowiednia reakcja?