Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - graficzne starcie dwóch generacji konsol
Niedawno prezentowaliśmy wam porównanie jakości graficznej w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Chodziło o wersje na PS4 i XONE - okazało się, że różnic wizualnych w przypadku current-genowych platform praktycznie nie ma. Oczywiście inaczej jest, jeśli porównany dwie generacji hardware'u...
Ekipa GearNuke zestawiła ze sobą screenshoty z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersji na PS4 i PS3. Redakcja starała się wyciągnąć obrazki, które byłyby do siebie maksymalnie podobne (te same ujęcia kamery). W grze występuje jednak dynamiczny upływ czasu, co oznacza, że trudno jest uzyskać screenshoty o identycznym naświetleniu. Miejcie zatem na uwadze fakt, że screeny różnią się nieznacznie warunkami oświetlenia i nie ma to związku z jakością wykonania grafiki.
Sama jakość obrazu w wersji na PS3 nie wydaje się zła (chociaż różnice między wersją na PS4 są od razu zauważalne). Gorzej jest ponoć, jeśli odpalić edycję na PS3 i zobaczyć jak gra wygląda w ruchu. MGSV: The Phantom Pain na PS3 ma problem, by utrzymać stabilne 30 fps (edycje na PS4 i XONE działają przy stabilnych 60 fps) i to główny problem z nową grą Kojimy na poprzedniej generacji konsol.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.