„Biedny Tomb Raider” - starszy menadżer produktu z Sony wspomina o sprzedaży Rise of the Tomb Raider
Najnowsze dzieło Crystal Dynamics zadebiutowało aktualnie wyłącznie na konsolach Microsoftu. Tytuł zbiera bardzo pozytywne oceny, ale według opublikowanych danych, gra nie odnotowuje wyśmienitych wyników. Kilka słów na temat „biednego Tomb Raidera” wypowiedział Chris Brown z Sony.
Crystal Dynamics podpisało umowy z Microsoftem, dzięki którym w tym roku Rise of the Tomb Raider zadebiutował wyłącznie na Xboksie One oraz Xboksie 360. Gracze mogą mieć jednak pewność, że w przyszłym roku produkcja trafi również na komputery osobiste (początek roku) oraz PlayStation 4 (końcówka roku).
Nie wszyscy chcą czekać, więc w Sieci pojawia się sporo negatywnych komentarzy dotyczących czasowej ekskluzywności przygód Lary Croft. Nawet Chris Brown – starszy menadżer produktów z Sony – postanowił na Twitterze skomentować sytuację znanej archeolog:
„Biedy Tomb Raider :(. Sprzedaż w Wielkiej Brytanii: Rise of the Tomb Raider <63 tysiące. I nawet Fallout 4 – pomimo wsparcia Microsoft Xbox One – nadal sprzedaje się lepiej na PlayStation 4 :O”
Na wiadomość przedstawiciela japońskiej korporacji odpowiedział Paul Rustchynsky, czyli dyrektor Driveclub:
„Nie martw się Tomb Raider będzie miał się lepiej w przyszłym roku, gdy gra zostanie wydana na PlayStation 4.”
Produkcja Crystal Dynamics zadebiutowała w trudnym okresie i wyłącznie na dwóch platformach, więc twórcy na pewno nie liczyli na miliony sprzedanych egzemplarzy w pierwszym tygodniu. Nie możemy również zapomnieć, że pozycja musi zmierzyć się z kilkoma mocnymi killerami – między innymi Fallout 4, który zadebiutował w tym samym tygodniu.