Bleszinski o Bulletstorm na PS3
Wczoraj na PPE pojawiła się pierwsza część naszego wywiadu z Adrianem Chmielarzem. W najbliższych godzinach zamieścimy kontynuację tego wątku. W międzyczasie obejrzyjcie wywiad z Bleszinskim!
Wczoraj na PPE pojawiła się pierwsza część naszego wywiadu z Adrianem Chmielarzem. W najbliższych godzinach zamieścimy kontynuację tego wątku. W międzyczasie obejrzyjcie wywiad z Bleszinskim!
Jeden z redaktorów oficjalnego bloga PlayStation miał okazję porozmawiać z Cliffem Bleszisnkim. Padło przy tej okazji dość oczywiste pytanie: czy Epic Games i People Can Fly poradziło sobie z ujarzmieniem mocy PS3? Według Bleszinskiego polski deweloper nie ma żadnych problemów z programowaniem na konsolę Sony:
"Kiedy widzisz grę na PS3, oglądasz bardzo ostre tekstury, wspaniały efekt głębi ostrości, odłamki wyglądają rewelacyjnie - Bulletstorm wykorzysta z całą pewnością potencjał PS3" - odpowiedział twórca serii Gears of War.
Materiał warto wysłuchać, ale również go uważnie obejrzeć - pojawia się w nim bowiem kilka soczystych fragmentów gameplayu.