Najgorzej zoptymalizowana gra na aktualną generację została naprawiona. Lichdom: Battlemage otrzymało patch

Pamiętacie jeszcze konsolowe wydanie Lichdom: Battlemage? W dniu premiery był to jeden z najgorszych portów w historii, ponieważ gra działała w zaledwie kilku klatkach na sekundę. Autorzy postanowili zająć się optymalizacją i teraz jest dużo lepiej.
Pod koniec kwietnia wspominałem o najgorszym porcie w historii aktualnej generacji. Lichdom: Battlemage działało na PlayStation 4 i Xboksa One wyjątkowo źle – specjaliści z Digital Foundry wspominali, że jest to najgorzej działająca pozycja, nad którą aktualnie pracowali.
Tytuł w edycji na PlayStation 4 działał w magicznych 10-15 klatkach na sekundę, ekrany wczytywania trwały od 2 do 3 minut, a ponadto spokojna rozgrywka była niemożliwa przez „zamrażanie” obrazu.




Twórcy znaleźli jednak czas na dopracowanie dzieła i… Efekt jest bardzo pozytywny. Nadal nie możemy marzyć o magicznych, stałych 60 fps-ach, ale teraz w pozycję można zagrać. Poniżej możecie spojrzeć na materiał i Brytyjczycy nie ukrywają pozytywnych wrażeń. Przedstawiciele DF zauważają w niektórych lokacjach trzykrotnie lepszą wydajność i chociaż podczas wielkich bitew odnotowano spadki do 20 klatek, to i tak jest dużo, dużo lepiej niż w dniu premiery.
Pytanie pozostaje jedno – dlaczego tytuł trafił na rynek w kwietniu?