Tekken 7. Twórcy pracują nad poprawą input laga i chwalą się ocenami

Ekipa odpowiedzialna za Tekken 7 nie może myśleć o wakacjach. Twórcy opublikowali dzisiaj kolejną aktualizacje, a jednocześnie muszą pracować nad następnym patchem, bo wielu graczy zgłasza problem z input lagiem.
Z samego rana na serwerach Tekken 7 zawitała łatka 1.03. Twórcy tym razem skupili się między innymi na szybszym wyszukiwaniu rywali w pojedynkach sieciowych, zwiększono kary za opuszczanie starć rankingowych, usunięto błędy z animacjami ruchów, czy też naprawiono problem z głośnością utworów w trzech pierwszych odsłonach serii.
Popek i Cenega pomagają dzieciom. Pozytywna akcja polskiego wydawcy Tekken 7




To jednak nie koniec, a autorzy po opublikowaniu łatki zostali dosłownie przywołani do tablicy. Gra nadal ma spory problem z input lagiem, a szczególnie z tym problemem nie potrafią się pogodzić gracze na PlayStation 4.
W Sieci pojawiają się informacje, według których opóźnienie na sprzęcie Sony wynosi nawet 8 klatek, ale Katsuhiro Harada twierdzi, że nie jest to do końca prawda. Problemem w tym wypadku jest podobno silnik – Unreal Engine 4 – przez który autorzy muszą pracować nad nową łatką.
Deweloper zaznaczył, że gracze źle liczą input lag, ale nie podał konkretnych danych. Wspomniał tylko, że wkrótce pojawi się nowa aktualizacja, która wyeliminuje problem. Tekken TEJ (dzięki!) przedstawiło następujące dane, które po porównaniu z poprzednimi odsłonami przedstawiają problem:
Input lag Tekken 7
PlayStation 4 - 7,05 frame
Xbox One ~ 6,12 frame
PC ~ 6,22 frame
Dla porównania
Tekken 5: Dark Resurrection ~ 3,7 frame
Tekken 6 ~ 3,9 frame
Tekken Revolution ~ 5,51 frame
Tekken Prologue ~ 3,92 frame
Tekken Tag Tournament 2~ 5,59 frame
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tekken 7.